נופש בגליל – הנופש המושלם

נופש בגליל – הנופש המושלם

הגישה הישראלית אומרת שכבר אין מה ללמד אותנו. כל אחד יודע יותר טוב מחברו ואז הדרום משעמם, במרכז יש פקקים ובחיפה יש זיהום אוויר. אז מה נשאר? הצפון האמיתי, שנמצא בין הרים, גבעות, עמקים ונהרות. יש כל כך הרבה סיבות לנופש צפון, אבל אתר "לנפוש" פורס בפניכם את הסיבות האמיתיות

מסאז' בצפון

עולם הספא הוא אחד המפותחים והמתפתחים ביותר בצפון הארץ. תוכלו למצוא בכל אזור בגליל מסאז' רפואי וגם מסאז' מקצועי. תוכלו למצוא אתרי ספא בצימרים ומתחמים ייעודיים לכך כבר מחלקו הדרומי ביותר של הגליל בקו עין הוד ועד לכנרת. אם חפצתם במסאז' בצפון עד הבית – תוכלו למצוא מעסה כזה ברגע! חלק מההנאות של נופש בצימר לזוגות בצפון הוא להזמין עיסוי עד לפתח הצימר. הפרטיות, הנוחות והאינטימיות של טיפול זוגי בקליניקה, רק בחדרכם!

צימר בצפון לזוגות

הנוף הפסטורלי שמציע הגליל הוא ייחודי ביותר במדינת ישראל. לא תוכלו למצוא צימר משחתי במדינת ישראל שייהנה באותו הנוף או אותה פסטורליות כמו צימר בצפון לזוגות. מקורות המים, האוויר הנקי, האוכל הנהדר, מסאז' מקצועי בצפון ונוחיות הצימר הם רק חלק מהגורמים שפשוט אי אפשר להעתיק לאזור אחר בארץ.

 

צימר בצפון למשפחות

האפשרות הזוגית תמיד קיימת, אך למה לא לכלול גם את הילדים בחופשה ייחודית? צימק בצפון למשפחות מציע נופש חד פעמי! למה? עונות השנה בצפון באות לידי ביטוי במלוא עוצמתן! בקיץ, צימרים בצפון מתמלאים במטיילים שבאים לפקוד את מקורות המים ולהנות ממסאז' מקצועי בצפון. בחורף, משפחות באות להנות מצימר בצפון  ומטיול במגוון הנחלים והקניונים בגליל. באביב, הפריחה במטעים בשיאה וחופשה משפחתית במצפון היא אידיאלית מבחינת טמפרטורה.

 

וילה בצפון

אם כל הכבוד למגוון שקיים במרכז, וילה למשפחות בצפון היא פשוט עולם אחר ומגון אחר. רווח, פרטיות לכל בן משפחה והכל באותו מבנה. קיים מבחר עצום, מלסגור וילה בצפון דקה 90 ועד לוילה משפחתית בצפון עם בריכה. פתרון מושלם לנופש למשפחות שאוהבות לבשל ולדאוג לעצמן. השכרת וילה למשפחה בצפון תפתח לכם  את החובה ואת הזכות להנות מהתוצרת הגלילית ולהמציא ולייצר ארוחות מיוחדות של פעם בטיול.

רחוק אך נגיש

כל מי שחשב על נופש בצפון, בין אם בצימר ובין אם וילה, בטח חשב לעצמו: "אני אמור להגיע לצימר בצפון ולהנות רק מהצימר??" אז זהו, שממש לא. צפון הארץ אמנם נחשב למרוחק אך הכבישים הרבים מנגישים את כל האטרקציות והבילויים שתרצו. אם כבר לקחתם צימר בצפון לזוג וסגרתם לעצמכם מסאז' מקצועי, לא תצטרכו לנסוע יותר מ- 15 דקות. שלא נדבר שזה דבר נהוג להזמין מסאז' עד הבית בצפון, ובמחיר משתלם במיוחד! חופשה גלילית תשנה את כל מה שחשבתם על נופש בישראל ובטח שעל נופש באזור היפה ביותר במדינה.

חבילת הנופש המושלמת

אתר "לנפוש" מציע תפריט עצום של אתרי נופש וחבילות ספא ומסאז'! בין אם אתם מגיעים בהרכב זוגי או משפחתי, תוכלו תמיד למצו את המענה המושלם והביתי בשבילכם בתוך מסגרת של צימר בצפון או וילה למשפחות. תוכלו לבחור ולהתאים לכם גם וילה בצפון עם בריכה פרטית או אפילו צימר לזוג ולהזמין מסאז' עד לבית. לא משנה איפה תהיו ממוקמים, תוכלו להנות מכל המגוון והשפע שיש לגליל להציע. המלצת אתר "לנפוש": צימר זוגי בצפון, מסאז' רפואי בצפון שהוא גם לגוף וגם לנפש, אורחת ערב טובה באחת ממאות המסעדות ואיזו גבינה גלילית למזכרת הביתה. חופשה נעימה!

Comments

mood_bad
  • No comments yet.
  • Add a comment